Wybierz poszczególne artykuły z poniższej tabeli, aby wyświetlić szczegółowe informacje, obrazy i dokumentacje.
Cement wulkanizacyjny
Wysoka wytrzymałość. Do samowulkanizujących się systemów naprawczych przeznaczonych do napraw opon i przewodów elastycznych.
Zarejestruj się i uzyskaj dostęp do 125,000 produktów
Filtry wyboru
Zarejestruj się i uzyskaj dostęp do 125,000 produktów
Zadzwoń do centrum obsługi klienta: 22 510 20 10
Ceny wyświetlane dla klientów po zalogowaniu
Wyciąg z: § 36 niemieckich zaleceń dotyczących ruchu drogowego (StVZO) dotyczących oceny i naprawy uszkodzeń opon pneumatycznych z 8 lutego 2001 r.
Uniwersalne zestawy naprawcze
- Część naprawcza, zawierająca wypełnienie otworu i łatkę naprawczą.
3. Wymagania ogólne
3.1 Każda opona musi zostać zdjęta z obręczy w celu oszacowania uszkodzenia wykonania napraw. Wyjątek dotyczy opon, których uszkodzenie jest wyłącznie zewnętrzne...
3.4 Uszkodzony obszar musi być odsłonięty i oczyszczony odpowiednim narzędziem.
3.5 Opony, w których po uszkodzeniu zastosowano środki do naprawy awaryjnej, nie mogą być naprawiane.
3.6 Nie zezwala się na wstawianie dętki bez naprawy uszkodzenia opony.
4. Wykonywanie czynności naprawczych
Standardowo uszkodzony kanał jest napełniany surową gumą, która jest wulkanizowana na gorąco lub na ciepło. Następnie wewnątrz opony umieszczana jest łatka. Kawałek wstępnie wulkanizowanej gumy może być użyty wraz z łatką naprawczą w celu wypełnienie otworu powstałego podczas uszkodzenia powierzchni bieżnika.
Ważne informacje:
Opony motocyklowe
Przebite opony motocyklowe można naprawiać za pomocą uniwersalnych zestawów naprawczych, jeśli cały uszkodzony obszar, wymagający użycia elementów naprawczych, jest nie większy niż 6 mm. Wszelkie naprawy opon motocyklowych poza obszarem bieżnika nie są dozwolone.
Opony do samochodów osobowych i przyczep do samochodów osobowych
Naprawy przebić bieżnika za pomocą uniwersalnych zestawów naprawczych są dopuszczalne, jeśli cały uszkodzony obszar, wymagający użycia elementów naprawczych, jest nie większy niż 6 mm. Naprawy gumy w obszarze rantu opony są dopuszczalne tylko wtedy, gdy materiały wzmacniające nie zostały naruszone.
Opony typu C o indeksie nośności < 122 pojazdów użytkowych i przyczep do pojazdów użytkowych
Naprawy przebić bieżnika za pomocą uniwersalnych zestawów naprawczych są dopuszczalne, jeśli cały uszkodzony obszar, wymagający użycia elementów naprawczych, jest nie większy niż 6 mm. Naprawy gumy w obszarze rantu opony są dopuszczalne tylko wtedy, gdy materiały wzmacniające nie zostały naruszone.
Opony typu C o indeksie nośności ≥ 122 pojazdów użytkowych i przyczep do pojazdów użytkowych
Naprawy przebić bieżnika za pomocą uniwersalnych zestawów naprawczych są dopuszczalne, jeśli cały uszkodzony obszar, wymagający użycia elementów naprawczych, jest nie większy niż 10 mm. Naprawy gumy w obszarze rantu opony są dopuszczalne tylko wtedy, gdy materiały wzmacniające (osnowa lub końcówki włókien) nie zostały naruszone.
Powyższe instrukcje dotyczące stosowania są zaleceniami opartymi na przeprowadzonych testach oraz naszym doświadczeniu. Przed użyciem produktu należy wykonać własne testy. Ze względu na dużą różnorodność zastosowań oraz sposobów przechowywania i warunków pracy nie możemy przyjąć odpowiedzialności za wyniki użycia do konkretnego zastosowania. Nasz dział obsługi klienta bezpłatnie udostępnia informacje techniczne lub porady, jednak te usługi są świadczone z wyłączeniem odpowiedzialności, chyba że informacje w ramach tych usług zostały udzielone na podstawie zawartej umowy lub konsultant działa w określonym celu. Gwarantujemy stałą jakość naszych produktów. Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian technicznych i modernizacji naszych produktów.
Wstrząsnąć przed użyciem. Nałożyć cienką warstwę roztworu na naprawiane miejsce i pozostawić do wyschnięcia. Nakładać łatki zgodnie z instrukcją zastosowanego systemu naprawy. Po użyciu zamknąć szczelnie pojemnik.
- Zdemontować i zaznaczyć kanał przebicia.
- Zmierzyć uszkodzony obszar w celu dobrania elementu. Rozwiercić kanał przecięcia od wewnątrz na zewnątrz.
- Przeszlifować bez stosowania nacisku (usunąć wszelkie nierówności). Maksymalna prędkość obrotowa: 5000 obr./min.
- Usunąć pozostałości po szlifowaniu za pomocą odkurzacza.
- Dodać nieco roztworu do kanału przecięcia. Rozprowadzić roztwór po chropowatej powierzchni. Pozostawić do wyschnięcia na 5 minut.
- Wymontować zabezpieczenie bez dotykania odsłoniętej powierzchni.
- Wyciągnąć sondę od zewnątrz, aż dysk elementu naprawczego będzie leżeć płasko wewnątrz opony.
- Wyrównać zaczynając od środka.
- Po zamontowaniu i napompowaniu odciąć (bez pociągania).
Wybierz wartości kolorów RAL
UWAGA: kolor na ekranie różni się od prawdziwego!