Witamy w Würth Polska Tylko dla firm

Katalogi elektroniczne

Aplikacja mobilna

Kliknij i odbierz w sklepie

e-Faktura

Infolinia +48 22 510 20 10

Ponad 125 000 produktów

Dwuręczna szlifierka kątowa EWS 24-230-S
Dwuręczna szlifierka kątowa EWS 24-230-S - 1
Dwuręczna szlifierka kątowa EWS 24-230-S - 2
Dwuręczna szlifierka kątowa EWS 24-230-S - 3
Dwuręczna szlifierka kątowa EWS 24-230-S - 4
Dwuręczna szlifierka kątowa EWS 24-230-S - 5
Dwuręczna szlifierka kątowa EWS 24-230-S - 6

Wybierz poszczególne artykuły z poniższej tabeli, aby wyświetlić szczegółowe informacje, obrazy i dokumentacje.

Dwuręczna szlifierka kątowa EWS 24-230-S

Szlifierka kątowa o mocy 2400 W z nakrętką szybkomocującą do tarcz o średnicy maks. 230 mm

Przeczytaj opis artykułu

Dostępne jako 1

Ceny dostępne po zalogowaniu

Pokaż dostępność w wybranym sklepie stacjonarnym
Sprzedaż wyłącznie firmom.

Zarejestruj się i uzyskaj dostęp do 125,000 produktów

Filtry wyboru

Sprzedaż wyłącznie firmom.

Zarejestruj się i uzyskaj dostęp do 125,000 produktów

Zadzwoń do centrum obsługi klienta: 22 510 20 10

Ceny wyświetlane dla klientów po zalogowaniu

Optymalna pozycja robocza


Uchwyt można obracać w krokach co 90°



Mniejsze zmęczenie podczas pracy


Bardzo smukła obudowa i tłumienie drgań na obu uchwytach



Odporna na obracanie osłona zabezpieczająca


  • Osłona nie może się obrócić podczas pracy, zapewniając użytkownikowi idealną ochronę

  • Regulacja bez użycia narzędzi dla zapewnienia szybkiej i wydajnej pracy


Zabezpieczenie przed odrzutem


W przypadku nagłego zablokowania tarczy następuje odcięcie zasilania silnika, co znacznie ogranicza ryzyko zranienia.



Wskaźnik przeciążenia


Zapobiega uszkodzeniu silnika: kontrolka LED sygnalizuje przeciążenie urządzenia.



Przełącznik Wł./Wył. z inteligentnym układem elektronicznym


  • Ochrona przed ponownym uruchomieniem

  • Zabezpieczenie przed przeciążeniem

  • Łagodny rozruch


Zoptymalizowana koncepcja ochrony przed pyłem


  • Podwójne uszczelnienia labiryntowe łożyska kulkowego

  • Osłonięty przełącznik

  • Zimne powietrze jest zasysane przez tylne szczeliny wentylacyjne i wydmuchiwane przez głowicę przekładni z przodu