Wybierz poszczególne artykuły z poniższej tabeli, aby wyświetlić szczegółowe informacje, obrazy i dokumentacje.
Szybkozłączka wtykowa
Łącznik wkręcany prosty wtykowy do pojazdów użytkowych
Zarejestruj się i uzyskaj dostęp do 125,000 produktów
Filtry wyboru
Zarejestruj się i uzyskaj dostęp do 125,000 produktów
Zadzwoń do centrum obsługi klienta: 22 510 20 10
Ceny wyświetlane dla klientów po zalogowaniu
Szybkie i łatwe zamontowanie i wymontowanie przewodu sztywnego/elastycznego
Mniejsze ryzyko wycieków
ze względu na mniejszą liczbę elementów
Konstrukcja z mosiądzu odpornego na korozję
Oszczędności
dzięki ograniczeniu czasu montażu i napraw
Zgodność z międzynarodowymi normami DIN, DOT i SAE
Czynnik roboczy: Sprężone powietrze
Maks. ciśnienie robocze: Zgodnie z DIN 74324
Temperatura robocza: Od -40°C* do +100°C
(* w temperaturach poniżej +2°C należy monitorować jakość powietrza)
Przewody elastyczne: Zgodnie z DIN 74324
Materiał:
- Korpus łącznika: Mosiądz
- Tuleja wzmacniająca rurę: Mosiądz, niklowany
- Wielowypustowy pierścień zacisku mocującego: Mosiądz, niklowany
- O-ring: Buna N (mała zawartość nitrylu)
W przypadku większych długości przewody „wibrują” niezależnie od tego, czy są wykonane ze stali, miedzi czy tworzywa sztucznego. Dlatego wszystkie sztywne przewody hamulcowe (o średnicy 5-16 mm) należy przymocować do nadwozia lub ramy przy użyciu obejm do rur; w miarę możliwości używać obejm gumowanych, rozmieszczonych w odstępach 1 m i w żadnym przypadku nie większych niż 1,20 m.
- Połączenia śrubowe są zgodne z wymaganiami normy DIN 74324
- Połączenia śrubowe są zgodne z wymaganiami organizacji Department Of Transport Federal Motor Vehicle Safety Standard (DOT FMVSS 106) oraz Society for Automotive Engineers (SAE J1131)
- Połączenia śrubowe mają atest bezpieczeństwa TÜV do użytku w pneumatycznych układach hamulcowych
- w pojazdach użytkowych
Do przewodów z poliamidu o średnicy Ø od 6 do 16 mm, do podłączania elementów w pneumatycznym układzie hamulcowym oraz w dodatkowych układach pojazdów użytkowych.
Wybierz wartości kolorów RAL
UWAGA: kolor na ekranie różni się od prawdziwego!