Aktywacja tej funkcji spowoduje, że numer klienta i partnera oraz nazwa użytkownika zostaną zaszyfrowane i zapisane jako „plik cookie” na nośniku danych użytkownika. Zalecamy korzystanie z tej funkcji tylko wtedy, gdy jesteś jedynym użytkownikiem tego komputera, tabletu lub smartfonu. Ogólnie zalecamy: Po dokonaniu zakupu należy zawsze wylogować się.
Więcej informacji o plikach cookie, patrz
Polityka ochrony danych
Gdzie mogę znaleźć mój numer klienta?
Numer klienta znajduje się na fakturze firmy Würth, liście przewozowym lub potwierdzeniu zamówienia (w prawym górnym rogu na pierwszej stronie). Jeśli wymienione dokumenty firmy Würth nie są dostępne, wystarczy skontaktować się z działem obsługi klienta pod numerem 22 510 20 10. Można to zrobić od Pn-Cz w godzinach 8:00 - 16:30 i Pt w godzinach 8:00 - 14:00 (Nie dotyczy dni wolnych od pracy).
Jeśli jeszcze nie jesteś klientem firmy Würth, możesz zarejestrować się tutaj, co zajmie tylko kilka chwil. Po sprawdzeniu i zatwierdzeniu podanych informacji można natychmiast uzyskać dostęp do wszystkich cen i składać zamówienia. Kliknij łącze „Zarejestruj się”, aby rozpocząć korzystanie z serwisu.
Zaloguj się za pomocą numeru telefonu komórkowego
Aby zalogować się za pomocą numeru telefonu komórkowego, wprowadź numer, który został zweryfikowany podczas rejestracji.
Jeżeli numer telefonu komórkowego nie został jeszcze zweryfikowany, użyj loginu w postaci numer partnera, a po zalogowaniu zweryfikuj swój numer telefonu komórkowego w sekcji „Moje konto”.
Jeżeli nie jesteś jeszcze klientem firmy Würth, możesz zarejestrować się online w kilku prostych krokach. Po udanej rejestracji
uzyskasz dostęp do wszystkich cen i możliwość składania zamówień. Kliknij łącze Zarejestruj się.
Gdzie mogę znaleźć mój numer partnera?
Numer partnera otrzymasz wraz z informacją dotyczącą logowania do sklepu internetowego firmy Würth po pomyślnym zakończeniu rejestracji lub po aktywacji przez osobę kontaktową z działu sprzedaży. Zostanie on dołączony do wiadomości przesłanej na podany adres e-mail. Jeśli wymienione informacje nie są dostępne, wystarczy skontaktować się z działem obsługi klienta pod numerem 22 510 20 10.
Twoja nazwa użytkownika
Tutaj możesz przypisać nazwę użytkownika w celu uproszczenia procesu logowania. Nazwa musi być unikatowa. W tym celu możesz wykorzystać np. osobisty adres e-mail.
Jaka jest moja nazwa użytkownika?
Po zalogowaniu się możesz ustawić swoją nazwę użytkownika w obszarze „Moje konto”. Jeśli nie masz jeszcze utworzonej nazwy użytkownika lub nie pamiętasz swojej nazwy użytkownika, użyj numeru klienta i numeru partnera, aby zresetować hasło.
Jakie hasło muszę wprowadzić?
Hasło do sklepu internetowego Würth to hasło wprowadzone podczas rejestracji.
Hasło musi składać się z co najmniej 8 znaków i zawierać cyfry oraz litery; przynajmniej 4 znaki muszą być różne. Twój numer klienta nie może być używany jako hasło.
Uczestnikiem promocji (Klient) mogą być tylko podmioty gospodarcze, z wykluczeniem
instytucji i
przedsiębiorstw publicznych.
Osoba składająca zamówienia musi być uprawniona do reprezentowania klienta w zakresie
zawierania
i zmian umów zakupu towarów, także w ramach akcji promocyjnych, w tym również do odbioru
artykułów promocyjnych.
Tylko klienci, którzy wprowadzą kod promocyjny podczas składania zamówienia i zatwierdzą
przyciskiem "Zrealizuj kupon" otrzymają specjalny prezent.
Promocyjne artykuły są wysyłane w paczce razem z zamówieniem
Uwaga: Kody promocyjne nie działają przy odbiorze towaru w sklepie z zaznaczeniem odbioru
poprzez Click and Collect (Kliknij i odbierz)
Cały regulamin promocji "Promocje w sklepie internetowym" dostępny jest pod
linkiem.