Witamy w Würth Polska Tylko dla firm

Katalogi elektroniczne

Aplikacja mobilna

Kliknij i odbierz w sklepie

e-Faktura

Infolinia +48 22 510 20 10

Ponad 125 000 produktów

Praca w Wurth

Praca w Würth

Aktualne Oferty Pracy

Aktualne Oferty Pracy w Würth

Znajdź swój kierunek

Znajdź swój kierunek w Würth

Wskazówki dla kandydatów

Wskazówki

Witamy w Wurth kariera

Dlaczego Warto Pracować w WÜRTH

Nasze postawy

Nasze lokalizacje

Gdzie znajdziesz więcej informacji

Dlaczego warto pracować w Würth

Nasze zasady

Przeczytaj, jakimi zasadami posługujemy się na co dzień.

Profesjonalne wdrożenie pracowników

Okres adaptacji w naszej firmie trwa kilka tygodni i jest zaplanowany w taki sposób, by nowy pracownik poznał jak najlepiej firmę i stanowisko pracy.

Pracownicy kluczem do sukcesu

Największym atutem firmy są ludzie – to dzięki naszym pracownikom firma cały czas się rozwija.

Możliwości rozwoju

Doceniamy naszych pracowników, a co za tym idzie, umożliwiamy im dalszy rozwój w strukturach firmy. Na stanowisko menedżerskie w pierwszej kolejności prowadzimy rekrutacje wewnętrze.

Stabilność i bezpieczeństwo

Firma istnieje na polskim rynku od ponad 30 lat. Jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy Würth. Wszyscy pracownicy zatrudnieni są w oparciu o umowę o pracę.

Nasze zasady

OPTYMIZM

Naszymi atutami są: OPTYMIZM, DYNAMIZM i SIŁA płynąca z PEWNOŚCI SIEBIE

SZACUNEK I ZROZUMIENIE

Pracujemy w atmosferze wzajemnego SZACUNKU I ZROZUMIENIA, kierując się szczerością i rzetelnością we wszystkim, co robimy

AKTYWNOŚĆ

Nie czekamy na osiągnięcia, lecz AKTYWNIE je zdobywamy

PERFEKCJA

Dążymy do PERFEKCJI w każdej dziedzinie naszej aktywności

NIEZALEŻNOŚĆ

Zapewniamy tym większą NIEZALEŻNOŚĆ i SWOBODĘ działania, im większy osiągasz SUKCES

DZIĘKUJĘ

DZIĘKUJĘ to słowo, które uważamy za najważniejsze we współpracy z innymi

OPTYMIZM

Naszymi atutami są: OPTYMIZM, DYNAMIZM i SIŁA Płynąca z PEWNOŚCI SIEBIE


SZACUENK I ZROZUMIENIE

Pracujemy w atmosferze wzajemnego SZACUNKU I ZROZUMIENIA, kierując się szczerością i rzetelnością we wszystkim, co robimy


AKTYWNOŚĆ

Nie czekamy na osiągnięcie, lecz AKTYWNIE je zdobywamy


PERFEKCJA

Dążymy do PERFEKCJI w każdej dziedzinie naszej aktywności.


NIEZALEŻNOŚĆ

Zapewniamy tym większą NIEZALEŻNOŚĆ i SWOBODĘ działania, im większy osiągasz SUKCES


DZIĘKUJĘ

DZIĘKUJĘ to słowo, które uważamy za najważniejsze we współpracy z innymi

Nasze postawy

Ciekawość

Szukamy osób dociekliwych i posiadających odwagę do podejmowania ryzyka.

Odpowiedzialność

Bierzemy odpowiedzialność za podejmowane decyzje oraz radzimy sobie ze stresem w sytuacjach niepewnych.

Autorefleksja

Pozyskujemy informację zwrotną i skutecznie ją wykorzystujemy do swojego rozwoju.

Otwartość

Zawsze próbujemy zmienić status quo implementując potrzebne zmiany.

Sieć kontaktów

Budujemy i używamy sieci kontaktów do tworzenia wartości dodanej dla siebie i innych.

Aktywność

Cieszymy się z osiąganych sukcesów. Wdrażamy nowe rozwiązania z dużą skutecznością.

Nasze lokalizacje

Gdzie znajdziesz więcej informacji

Aktualne ogłoszenia o pracę znajdziesz na naszej stronie kariery, wystarczy, że klikniesz tutaj:

Więcej informacji o firmie możesz znaleźć w naszych mediach społecznościowych:

SPRAWDŹ KOGO AKTUALNIE SZUKAMY

CHCESZ DO NAS DOŁĄCZYĆ? WYŚLIJ SWOJE ZGŁOSZENIE

Nie znalazłeś oferty pracy w swoim regionie / stanowisku?
Nic straconego – możesz wysłać swoją aplikację spontaniczną!

Dział sprzedaży w Würth

Poznaj nasze dywizje

AUTO

Klientem jest końcowy odbiorca np.: warsztaty samochodowe, salony i serwisy samochodowe.
Produkty oferowane przez Würth dla tej branży to m.in.: systemy polerskie, kosmetyka samochodowa, wyposażenie warsztatowe, narzędzia ręczne i elektronarzędzia, produkty BHP.

CARGO

Klientem jest końcowy odbiorca np.: serwisy samochodów ciężarowych, maszyn budowlanych i rolniczych, firmy przewozowe.
Produkty oferowane przez Würth dla tej branży to m.in.: technika zamocowań, chemia techniczna, narzędzia ręczne i elektronarzędzia, produkty BHP.

METAL

Klientem jest końcowy odbiorca np.: zakłady przemysłowe, zakłady produkcyjne; współpraca z działami utrzymania ruchu.
Produkty oferowane przez Würth dla tej branży to m.in.: produkty BHP, specjalistyczna chemia techniczna (również dla branży spożywczej), regały ORSY, narzędzia ręczne i elektronarzędzia, normalia.

DREWNO

Klientem jest końcowy odbiorca np.: producenci mebli, tartaki, dekarze, zakłady stolarskie, firmy ciesielskie, producenci okien i drzwi (w tym PCV i aluminium).
Produkty oferowane przez Würth dla tej branży to m.in.: chemia techniczna, narzędzia, elementy złączne, akcesoria meblowe.

Budownictwo

Praca z klientami bezpośrednio na budowach.
Profesjonalne doradztwo dla klientów z branży budowlanej.
Klientem jest końcowy odbiorca np.: firma wykonawcza, podwykonawca, instalator.

Inwestycje budowlane

Praca z klientami bezpośrednio na budowach.
Kompleksowa obsługa dużych, kluczowych w regionie inwestycji.
Profesjonalne doradztwo dla klientów z branży budowlanej. Klientem jest końcowy odbiorca np.: firma wykonawcza, podwykonawca.

Instalacje

Praca z klientami bezpośrednio na budowach.
Profesjonalne doradztwo dla klientów z branży instalacyjnej.
Klientem jest końcowy odbiorca np.: instalator, elektryk.

Kluczowi klienci

Klientem są duże zakłady produkcyjne i przemysłowe.
Oferujemy szeroką gamę produktów dla działów utrzymania ruchu.

Sprzedaż telefoniczna

Głównym odbiorcą produktów są mali klienci biznesowi.
Przez telefon sprzedajemy pełną gamę produktów Würth.

Jak wygląda dzień przedstawiciela handlowego?

W Würth Polska największą grupę pracowników stanowią przedstawiciele handlowi. Dlatego chcielibyśmy Ci przybliżyć, jak wygląda ich dzień pracy zgodnie ze standardami naszej firmy.

PRZYGOTOWANIE DO PRACY

Przedstawiciel handlowy zaczyna dzień pracy od przejrzenia przygotowanej w systemie Speedy Touch trasówki. Pierwsze spotkanie z klientem rozpoczyna się o godzinie 8.00.

PRZYGOTOWANIE DO WIZYTY

W systemie Speedy Touch na iPadzie są wszystkie informacje dotyczące historii zamówień u klienta, aktualnych ofert i katalogów. Za pomocą kilku kliknięć handlowiec jest w stanie sprawdzić notatki z ostatniego spotkania oraz historię klientów.

WIZYTY HANDLOWE

Przedstawiciel handlowy Würth Polska odbywa w ciągu dnia 15-20 kontaktów z klientami (spotkanie bezpośrednie lub kontakt telefoniczny), w trakcie których buduje relacje z klientem, pomaga przy wyborze produktów, przekazuje informację o nowościach i promocjach. Wszelkie działania realizuje w czasie rzeczywistym w trakcie wizyty u klienta (wysyła ofertę, aktualny katalog oraz składa zamówienie itp.). Po odbytej wizycie lub rozmowie telefonicznej sporządza notatkę w Speedy Touch. Zaraportowanie wizyty odbywa się jednym kliknięciem na iPadzie.

ZAKOŃCZENIE DNIA PRACY

Aktywny dzień pracy mija bardzo szybko, a nasz przedstawiciel handlowy kończy go o 16.00. Wszystkie zamówienia i oferty przesłał za pomocą Speedy Touch w trakcie wizyt u klientów, nie musi więc robić tego po pracy.

Dział sprzedaży telefonicznej

W centrali Würth Polska funkcjonuje również kilkunastoosobowy dział sprzedaży telefonicznej. Zespół ten odpowiada za obsługę małych klientów biznesowych na terenie całej Polski. Każdy z pracowników działu ma przypisaną do siebie grupę klientów z danego regionu – zwykle jest to stała baza klientów.

PRZYGOTOWANIE DO PRACY

Pracownicy działu sprzedaży telefonicznej rozpoczynają pracę między 7.30 a 8.30. W pracy korzystają ze specjalnego oprogramowania dedykowanego działowi sprzedaży, gdzie znajdą historię zamówień u klienta, plan pracy na dany dzień i inne przydatne informacje.

ROZMOWY TELEFONICZNE

Najwięcej czasu w ciągu dnia zajmują rozmowy telefoniczne z klientami, których celem jest zdobycie nowego zamówienia. Pracownicy rozmawiają z rzemieślnikami, pracownikami warsztatów, ślusarzami. Klienci znają naszą firmę, a większość z nich coś u nas kupiła. Ponieważ baza jest stała, nasi pracownicy budują relację z klientami, często na lata. Cyklicznie organizowane są konkursy sprzedażowe.

ZAKOŃCZENIE DNIA PRACY

Wszystkie zamówienia wpisywane są na bieżąco do systemu, pracę kończymy po 8,5 godzinach od poniedziałku do czwartku. Piątki to tylko 6 godzin pracy i o 14.00 rozpoczynamy weekend.

KOGO SZUKAMY?

Najczęściej pojawiają się u nas rekrutacje na stanowisko przedstawiciela handlowego, a na tym stanowisku stawiamy przede wszystkim na ludzi z pasją do swojego zawodu.

W dziale sprzedaży chętnie zatrudniamy osoby, które mają doświadczenie w branży, np. stolarzy, mechaników samochodowych, osoby z doświadczeniem w pracach budowlanych.

Szukamy talentów i ludzi nastawionych na osiąganie celów, którzy nie zniechęcają się łatwo i są gotowi pracować na swój sukces.

Sklepy Stacjonarne Würth

Jak wygląda dzień sprzedawcy?

Sprzedawca Würth Polska ma wiele różnych obowiązków. Wiele czynności jest niewidoczna na pierwszy rzut oka, ponieważ dotyczy kwestii organizacyjnych sklepów. Bez nich jednak sprawna praca salonu sprzedaży nie byłaby możliwa.

W sklepach pracują dwie osoby, które ustalają sobie tygodniowe grafiki pracy w trybie zmianowym. Jeden z pracowników otwiera sklep, drugi natomiast go zamyka. Sprzedawcy obsługują tylko podmioty prowadzące działalność gospodarczą.

PRZYGOTOWANIE DO PRACY

Sprzedawca otwiera sklep o 7.00 - przygotowanie stanowiska pracy oraz sklepu na wizyty klientów.

W TRAKCIE DNIA PRACY

Do głównych obowiązków sprzedawcy Würth Polska należy budowanie relacji z klientami, prowadzenie rozmów handlowych i negocjacji, profesjonalne doradztwo techniczne. Ponadto do zadań należy prowadzenie dokumentacji magazynowo-sprzedażowej, przyjmowanie dostaw towarów, dbanie o odpowiednią ekspozycję, porządek i estetykę sklepu. Pracownicy sklepów korzystają z systemu SAP, jako głównego narzędzia do obsługi klientów. Liczba wizyt klientów waha się między 15 a 30.

ZAKOŃCZENIE DNIA PRACY

Aktywny dzień pracy mija bardzo szybko, sklep zamykany jest o godzinie 17.00.

KOGO SZUKAMY?

Szukamy przede wszystkim osób z pasją do swojego zawodu.

W sklepach chętnie zatrudniamy osoby, które mają doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta lub doradztwie technicznym.

Szukamy talentów i ludzi nastawionych na osiąganie celów, którzy nie zniechęcają się łatwo i są gotowi pracować na swój sukces.

Centrala Würth w Warszawie

KTO PRACUJE W NASZEJ CENTRALI?

  • Dział sprzedaży telefonicznej
  • Centrum Obsługi Klienta
  • Księgowość i windykacja
  • Marketing i Product Management
  • Administracja
  • Sales Operations
  • E-commerce
  • IT
  • Controlling
  • Pricing
  • Zakupy
  • Dział Personalny
  • Logistyka + magazyn
  • Flota

W naszej głównej siedzibie w Warszawie pracuje ponad 150 osób. Dzień pracy w Centrali zaczyna się około godziny 8.00. Harmonogram pracy w działach wewnętrznych opiera się na systemie 8,5 godziny od poniedziałku do czwartku oraz 6 godzinach w piątek. Magazyn pracuje na dwie zmiany, z których pierwsza zaczyna się o 5.45, a druga o 14.30.

Najczęściej w Centrali szukamy specjalistów w różnych dziedzinach. Nie są to jednak częste rekrutacje, ponieważ średni czas zatrudnienia osób na tych stanowiskach to ponad 10 lat.

Jak aplikować do Würth Polska?

Najlepszą drogą jest przesłanie dokumentów w odpowiedzi na konkretne ogłoszenie zamieszczone na naszej stronie. Nie przyjmujemy aplikacji wysłanych na adres e-mail, pocztą, czy też dostarczonych osobiście do oddziałów firmy. Jeśli jednak nie znalazłeś ogłoszenia zgodnego z Twoją ścieżką zawodową skorzystaj z opcji aplikacji spontanicznej

Aplikując do naszej firmy zostaniesz poproszony o wypełnienie krótkiego formularza oraz załączenie swojego aktualnego CV. Pamiętaj, aby w formularzu zamieścić aktualne dane kontaktowe oraz dodatkowe informacje dla rekrutera – takie, których nie ma w Twoim CV.

Zapewniamy, że wszystkie aplikacje są czytane przez naszych rekruterów. W momencie zaaplikowania kandydat otrzymuje informację, że administratorem danych jest Würth Polska. Oznacza to, że aplikacja dotarła do nas i że ją przeczytamy. Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie skontaktuj się z naszym działem HR wysyłając wiadomość na adres: hr-rekrutacje@wurth.pl

Proces rekrutacji

Selekcja nadesłanych aplikacji


Kontakt z kandydatami

Kontakt z wybranymi kandydatami (telefoniczne lub mailowo) oraz zaproszenie na spotkanie osobiste lub videokonferencję.


I etap rekrutacji

Rozmowa rekrutacyjna, w której udział bierze przełożony oraz pracownik Działu HR odpowiedzialny za rekrutację. Rozmowy są przeprowadzane osobiście lub w formie videokonferencji. W przypadku rekrutacji w Warszawie rozmowy zawsze odbywają się w Centrali firmy w Ursusie.


II etap rekrutacji

Próbka pracy w terenie, czyli wspólne jazdy z kierownikiem sprzedaży. W trakcie tego etapu kandydat ma szansę poznać specyfikę pracy na stanowisku przedstawiciela handlowego. W przypadku innych rekrutacji – do sklepów lub do Centrali – zwykle organizujemy spotkanie w sklepie lub w dziale, do którego aplikujesz. Dajemy kandydatom szansę na poznanie zadań, za które będą odpowiedzialni.


III etap rekrutacji

Spotkanie z przełożonym wyższego szczebla. W przypadku działu sprzedaży zwykle jest to krótka rozmowa telefoniczna. Na stanowiska w Centrali oraz menedżerskie kandydaci zapraszani są na bezpośrednie spotkanie.


Zatrudnienie

Ustalamy termin rozpoczęcia pracy, organizujemy badania lekarskie, przygotowujemy plan szkolenia wstępnego.

Zatrudnienie - pierwsze dni pracy

  • W naszej firmie oferujemy zatrudnienie wyłącznie na podstawie umowy o pracę.
    Każdy pracownik zaczyna od około miesięcznego okresu szkolenia. Szkolenia wstępne są zaprojektowane pod kątem poszczególnych stanowisk.
  • Dla działów wewnętrznych są to głównie szkolenia stanowiskowe oraz systemowe.
  • Dla działu sprzedaży jest to cykl szkoleń administracyjnych, produktowych oraz sprzedażowych trwających łącznie 4 tygodnie.

Pakiet benefitów

Karta MULTISPORT Plus

MultiSport Plus daje Ci nieograniczony dostęp do obiektów w całej Polsce. Masz ochotę na poranny trening na siłowni, ale wieczorem chcesz zrelaksować się w saunie? Śmiało! Dostęp do ponad 4000 obiektów. Nielimitowana liczba wejść. Obiekty w 650 miastach.

Fundusz Świadczeń Socjalnych

Bony świąteczne – obecnie w formie wygodnych w użyciu kart płatniczych. Dofinansowanie do wypoczynku tzw.: „wczasów pod gruszą”.

Pakiet medyczny FCM Zdrowie

Pakiet medyczny w firmie FCM Zdrowie (Grupa PZU Zdrowie).

Ubezpieczenie grupowe

Ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach z możliwością wykupienia dla siebie i osoby bliskiej.

Dział sprzedaży podzielony jest na kanały sprzedaży oraz dywizje. W ramach różnych kanałów obsługujemy małe, średnie oraz duże przedsiębiorstwa.

Nasze dywizje to:

  • Auto
  • Cargo
  • Drewno
  • Metal
  • Budownictwo
  • Inwestycje Budowlane
  • Instalacje
  • Dział Klientów Kluczowych

Posiadamy także ponad 40 sklepów firmowych, które znaleźć można w większych miastach Polski. W naszych sklepach można zapoznać się z naszą ofertą oraz dokonać zakupów, jeśli prowadzi się działalność gospodarczą.

Na Działy Wewnętrzne składają się:

  • Dział sprzedaży telefonicznej
  • Centrum Obsługi Klienta
  • Księgowość i windykacja
  • Marketing i Product Management
  • Administracja
  • Sales Operations
  • E-commerce
  • IT
  • Controlling
  • Pricing
  • Zakupy
  • Dział Personalny
  • Logistyka + magazyn
  • Flota

Firma zatrudnia ponad 720 pracowników w całej Polsce. W tym 200 osób pracuje z nami ponad 10 lat. Są wśród nas pracownicy ze stażem ponad 25 lat, czyli pracujący w Würth Polska od początku istnienia firmy na rynku polskim.

3. JAKIE BENEFITY OFERUJE FIRMA?

Zajrzyj do naszej zakładki "Pakiet benefitów".

4. JAK WYGLĄDA PROCES REKRUTACJI?

Zajrzyj do naszej zakładki "Jak wygląda proces rekrutacji?"

Aktualne ogłoszenia o pracę można znaleźć w zakładce Kariera -> Aktualne oferty pracy lub Oferty pracy na naszym Facebooku.

Składając aplikację musisz załączyć aktualne CV oraz wypełnić formularz aplikacyjny. Więcej szczegółów znajdziesz w zakładce „Jak aplikować do Würth Polska?”.

W momencie zaaplikowania, kandydat otrzymuje informację, że administratorem danych jest Würth Polska. Oznacza to, że aplikacja dotarła do nas i że ją przeczytamy. Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

8. JAKIE WYMAGANIA STAWIANE SĄ KANDYDATOM DO PRACY?

Wymagania uzależnione są od potrzeb danego stanowiska i wyszczególnione w ogłoszeniu o pracę. W dziale sprzedaży chętnie zatrudniamy osoby, które mają doświadczenie w branży, np. stolarzy, mechaników samochodowych, osoby z doświadczeniem w pracach budowlanych. Szukamy talentów i ludzi nastawionych na osiąganie celów, którzy nie zniechęcają się łatwo i są gotowi pracować na swój sukces.

Przedstawiciele handlowi są wyposażeni w iPady z aplikacją sprzedażową, która znacznie usprawnia i optymalizuje ich pracę, a przede wszystkim przyspiesza realizację zamówień. W firmie pracujemy w programie SAP, mamy także wewnętrzny System Raportowy dla działu sprzedaży.

Ponadto, nasz sklep internetowy oferuje klientom dostęp 24h do przeszło 100.000 produktów. Każde złożone w sklepie zamówienie powiększa wynagrodzenie handlowca.

10. JAK DŁUGO TRWA PROCES REKRUTACJI?

Staramy się, aby proces rekrutacji trwał maksymalnie do 8 tygodni od momentu otrzymania aplikacji.

11. JAKI JEST SYSTEM WYNAGRODZENIA W WÜRTH POLSKA?

System wynagradzania zależy od działu, w którym się pracuje.

Wynagrodzenie działu sprzedaży zawsze składa się z części stałej (podstawy) oraz z części zmiennej: prowizji i premii uzależnionej od poziomu realizacji celów. System wynagradzania określają wewnętrzne regulaminy.

Wychodzimy z założenia, że aby dobrze ze sobą pracować, trzeba się znać i lubić. Dlatego organizujemy cykliczne spotkania integracyjne dla pracowników. Raz do roku ma miejsce integracja, w której może wziąć udział większa liczba pracowników. Dodatkowo co roku organizowane są integracje wewnątrz działów oraz w poszczególnych zespołach sprzedażowych.

Dla sympatyków gry w piłkę nożną raz do roku odbywa się Turniej Piłki Nożnej, w którym rywalizują ze sobą drużyny złożone z pracowników sprzedaży i działów wewnętrznych. Miłośnicy wędkowania mogą uczestniczyć w zawodach spinningowe. Są to bardzo emocjonujące spotkania, połączone z atrakcjami dla rodzin z dziećmi.

13. JAKIE AUTA OTRZYMUJĄ PRZEDSTAWICIELE HANDLOWI I JAKIE SĄ ZASADY UŻYTKOWANIA AUT SŁUŻBOWYCH?

Przedstawiciele handlowi na początku pracy otrzymują Škodę Fabię w wersji Combi. Pracownicy osiągający dobre wyniki otrzymują Opla Astrę, a następnie Škodę Octavię, natomiast za ponadprzeciętne wyniki auto wyższej klasy.

Pracownicy użytkują auta służbowe także w czasie wolnym od pracy, płacąc jedynie za paliwo.

14. JAKIE FORMY ZATRUDNIENIA OFERUJE WÜRTH POLSKA?

W naszej firmie oferujemy zatrudnienie wyłączenie na podstawie umowy o pracę.

15. CZY STUDENCI MOGĄ PRACOWAĆ W WÜRTH POLSKA?

Studenci studiów zaocznych, którzy mogą pracować 40h tygodniowo są również mile widziani w naszej firmie.

16. JAKA JEST MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU W FIRMIE?

Kultura naszej firmy stawia na wewnętrzne awanse oraz zmiany stanowisk pracy. W związku z czym wspieramy wewnętrzne awanse i dbamy o to, aby pracownicy mieli możliwość zmiany stanowiska jeśli czują taką potrzebę i spełniają wymagania nowego stanowiska.

Zdecydowana większość stanowisk kierowniczych w naszej firmie jest objęta przez pracowników z awansów wewnętrznych. Posiadamy programy rozwojowe skierowane do pracowników Działu Sprzedaży, oferujące możliwość rozwoju w trzech obszarach: trenerskim, sprzedażowym, kierowniczym.

17. CZY FIRMA OFERUJE SZKOLENIA SPRZEDAŻOWE DLA PRACOWNIKÓW DZIAŁU SPRZEDAŻY?

W trakcie okresu wdrożenia zapewniamy szkolenia z technik sprzedaży, aby przygotować Przedstawicieli Handlowych do pracy z klientem. Działamy w oparciu o określone standardy sprzedaży, czyli sprecyzowane etapy sprzedaży zgodnie z którymi sprzedajemy. Wierzymy, że sztuka sprzedaży polega na byciu naturalnym i autentycznym.

18. JAKIE SZKOLENIA OFERUJE FIRMA W TRAKCIE ZATRUDNIENIA?

Uważamy, że to nasi współpracownicy tworzą nasz biznes, w związku z czym zależy nam na ich stałym rozwoju. Na bieżąco badamy potrzeby szkoleniowe i organizujemy szkolenia indywidualne lub grupowe. Podnosimy kwalifikacje naszych pracowników w obszarze wiedzy produktowej, sprzedażowej i specjalistycznej rozwijając kompetencje miękkie i twarde.

19. JAKI SYSTEM OCEN OBOWIĄZUJE W FIRMIE?

W naszej firmie pierwsze oceny pracownicze dokonywane są po pierwszych sześciu miesiącach pracy pracownika. Cykliczne oceny pracownicze dokonywane są raz do roku. Przełożeni oceniają kompetencje twarde (takie jak osiągane wyniki) oraz kompetencje miękkie takie jak np. współpraca w zespole, inicjatywa, otwartość na zmiany. Uzyskane wyniki w ocenie pracowniczej mają bezpośredni wpływ na podwyżki oraz awanse pracowników.

20. JAK WYGLĄDA BADANIE OPINII PRACOWNICZEJ?

Dla Zarządu Würth Polska bardzo ważna jest informacja zwrotna od naszych pracowników dotycząca funkcjonowania firmy i ich satysfakcji z pracy w Würth Polska. Dlatego od kilku lat regularnie co dwa lata przeprowadzamy anonimowe badanie satysfakcji pracowników z pracy. Badanie prowadzone jest online przez niezależną firmę.