Wybierz poszczególne artykuły z poniższej tabeli, aby wyświetlić szczegółowe informacje, obrazy i dokumentacje.
Zestaw przyrządu pomiarowego do badania szczelności CO2
2 szt. w kufrze narzędziowym 4.4.1. Umożliwia pomiar zawartości CO2 w celu wczesnego wykrycia nieszczelności między komorą spalania a układem chłodzenia w pojazdach.
Zarejestruj się i uzyskaj dostęp do 125,000 produktów
Filtry wyboru
Zarejestruj się i uzyskaj dostęp do 125,000 produktów
Zadzwoń do centrum obsługi klienta: 22 510 20 10
Ceny wyświetlane dla klientów po zalogowaniu
Łatwe i szybkie stosowanie
- Do wszystkich standardowych wlewów z korkami i zbiorników rozprężnych
- Brak czasochłonnego montażu modułów
- Niezawodna diagnostyka w ciągu kilku minut bez konieczności demontażu jakichkolwiek części
- Idealny do wykonywania rutynowych kontroli i zadań obsługi klienta
- Idealny do kontroli silników w handlu samochodowym
Pozwala znaleźć najmniejsze wycieki i wycieki, które występują tylko przy wysokich ciśnieniach spalania (ponad 30 barów) oraz wysokich naprężeniach.
- Możliwość późniejszej identyfikacji wycieków, które występują sporadycznie przy wyższych temperaturach
- Optymalny dodatek do testu ciśnienia (maks. tylko ok. 1 bar)
Stosowany płyn jest bezpieczny, nie zawiera kwasów i jest niepalny.
- Łatwa utylizacja
- Przyjazne dla środowiska
Szczegółowe informacje można znaleźć w instrukcjach obsługi.
Ważne: Podczas korzystania z testera szczelności CO2 należy zawsze upewnić się, że do urządzenia nie przedostaje się płyn chłodzący.
Silnik wysokoprężny pracuje pod lekkim obciążeniem z dużym nadmiarem powietrza, a gaz spalinowy zawiera dużą część niezużytego powietrza. Dlatego silnik wysokoprężny powinien pracować pod możliwie jak największym obciążeniem lub na ciągle podniesionych obrotach przed przystąpieniem do testu szczelności CO2.
Powyższe instrukcje dotyczące stosowania są zaleceniami opartymi na przeprowadzonych testach oraz naszym doświadczeniu. Przed użyciem produktu należy wykonać własne testy. Ze względu na dużą różnorodność zastosowań oraz sposobów przechowywania i warunków pracy nie możemy przyjąć odpowiedzialności za wyniki użycia do konkretnego zastosowania. Nasz dział obsługi klienta bezpłatnie udostępnia informacje techniczne lub porady, jednak te usługi są świadczone z zastrzeżeniem wyłączenia odpowiedzialności, chyba że informacje w ramach tych usług zostały udzielone na podstawie zawartej umowy lub konsultant działa rozmyślnie. Gwarantujemy stałą jakość naszych produktów. Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian technicznych i modernizacji naszych produktów.
- W przypadku przegrzania silnika
- W przypadku podejrzenia wycieku, oraz gdy test ciśnienia (1 bar) nie daje wiarygodnego rezultatu
- W przypadku podejrzenia pęknięcia głowicy cylindrów i bloku silnika lub uszkodzenia uszczelki głowicy
Włożyć przyrząd pomiarowy do badania szczelności CO2 do otworu chłodnicy lub zbiornika wyrównawczego i zbadać powietrze znajdujące się w układzie chłodzenia pod kątem podwyższonego poziomu CO2 (= spalin). Jeśli w środkowej komorze przyrządu pomiarowego do badania szczelności CO2 kolor zmienia się z niebieskiego na zielony lub nawet na żółty, występują nieszczelności między komorą spalania a układem chłodzenia. Tester szczelności może być używany w ciepłych silnikach lub do rutynowych kontroli zimnych silników. Płyn testowy powinien być wymieniany po każdym użyciu.
Wybierz wartości kolorów RAL
UWAGA: kolor na ekranie różni się od prawdziwego!