Klucz oczkowy dwustronny, płaski
Klucz oczkowy dwustronny, płaski, z przegubem
KLUCZ PODW. OCZK.OTWARTY PRZEGUB SW10
Zarejestruj się i uzyskaj dostęp do 125,000 produktów
- Budowa: Wersja metryczna
- Końcówka: Końcówka POWERDRIV, sześciokątna
- Strona oczkowa nachylona pod kątem 15°
- Przegub obrotowy 230°
- Trwałe, wytrzymałe główki
- Kołnierz do nisko osadzonych części
- Materiał: Stal chromowo-wanadowa
- Powierzchnia: Wersja chromowana, matowa
Materiały dodatkowe(X)
Specjalna konstrukcja umożliwiająca dotarcie do trudno dostępnych dławic kablowych w ciasnych przestrzeniach, np.
- Zawór odpowietrzający hamulce 8 mm i przewody hamulcowe
- Zawór odpowietrzający hamulce 9 mm, złącze odpowietrzające w modelu VW Golf IV, Touran i modelach o tej samej konstrukcji
- Przewody hamulcowe 10, 11, 12 mm w samochodach marki VW, Ford, Opel, Mercedes Benz, BMW, przewód elektrycznego układu wspomagania kierownicy w modelach VW Sharan, Seat Alhambra, Ford Galaxy, połączenie śrubowe przewodu olejowego na serwo pompie
- Przewody hamulcowe 13 mm w samochodach marki Ford, Rover, Saab
- Szyna common rail Bosch 13, 14, 17, 19 mm w samochodach marki VW, Mercedes i połączenia układu klimatyzacji od większości producentów, np. Waeco, Denso, Bosch i Hella
- Szyna common rail silnika wysokoprężnego 15 mm w samochodach marki Volvo
- Czujnik temperatury spalin 17 mm w modelu Passat
- Nowe standardowe przewody olejowe ISO 16, 18 mm, pojazdy amerykańskie, np. Chrysler
Rozmiar klucza (SW) | 10 mm |
Długość (L) | 128 mm |
Grubość pierścienia (a1) | 7 mm |
Grubość pierścienia 2 (a2) | 7 mm |
Średnica zewnętrzna pierścienia (b1) | 18 mm |
Średnica zewnętrzna pierścienia 2 (b2) | 18 mm |
Otwór pierścienia (C1) | 7 mm |
Otwór pierścienia 2 (C2) | 7 mm |
Materiał | Stal |
Powłoka | Chromowane na wysoki połysk z wykończeniem satynowym |