Szczeliwo, usuwalne
Szczeliwo kulkowe
SZCZEL.DO USZCZ.SZYB KUL.310ML
Zarejestruj się i uzyskaj dostęp do 125,000 produktów
Tworzy powłokę po kilku minutach
Powłoka powierzchniowa odkształca się w przypadku uszkodzenia złącza
Pozostaje trwale lepka, nie twardnieje i nie spływa.
Wysoki stopień zgodności z materiałami
Brak negatywnego oddziaływania na chrom, farbę i kauczuk
Nie staje się krucha
Nie nadaje się do szczelin dylatacyjnych.
Powyższe instrukcje dotyczące stosowania są zaleceniami opartymi na przeprowadzonych testach oraz naszym doświadczeniu. Przed użyciem produktu należy wykonać własne testy. Ze względu na dużą różnorodność zastosowań oraz sposobów przechowywania i warunków pracy nie możemy przyjąć odpowiedzialności za wyniki użycia do konkretnego zastosowania. Nasz dział obsługi klienta bezpłatnie udostępnia informacje techniczne lub porady, jednak te usługi są świadczone z zastrzeżeniem wyłączenia odpowiedzialności, chyba że informacje w ramach tych usług zostały udzielone na podstawie zawartej umowy lub konsultant działa w określonym celu. Gwarantujemy stałą jakość naszych produktów. Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian technicznych i modernizacji naszych produktów. Dodatkowe informacje można znaleźć na arkuszu danych technicznych.
Materiały dodatkowe(X)
- Możliwość stosowania w przyczepach, samochodach kempingowych, pojazdach użytkowych, na statkach i konstrukcjach wyposażenia.
- Do uszczelniania pęknięć, przejść, zakładek, połączeń śrubowych, systemów dachowych, listew wykończeniowych, okien, świateł dachowych w kopułach i listew pod osłonami.
Powierzchnie muszą być czyste, suche i odtłuszczone. Rozpylić szczeliwo na połączenia, rowki, szczeliny itp. i rozprowadzić. Nadmiar materiału można usunąć za pomocą samego materiału lub za pomocą taśmy uszczelniającej do nadwozia (po krótkim czasie odparowania).
Baza chemiczna | Poliizobutylen |
Kolor | Czarny |
Zapach | Charakterystyczny |
Odporność temperaturowa min./maks. | -30 do +100 °C |
Odporność na | Woda, Ługi wodne, Procesy starzenia |
Punkt zapłonu min. | -25 °C |
Malowanie/Lakierowanie | Nie |