Welcome to Würth Poland For trade customers only

Wyłącznie dla firm

Infolinia +48 22 510 20 10

Faktura VAT

Szybka dostawa

Ponad 125 000 produktów

  • Rok 1990
  • Założenie firmy Würth w Polsce

    4 kwietnia 1990 został podpisany akt notarialny, a pół roku później – dokładnie 4 października 1990 nastąpiło uroczyste otwarcie firmy Würth w Polsce, w którym udział wziął sam profesor Reinhold Würth.

    Polska była 16 krajem europejskim, który oferował produkty marki. W tym czasie firma zatrudniała 6 osób, w tym dwóch sprzedawców. Oferowany asortyment obejmował ponad 20 tys. pozycji – od różnego rodzaju elementów złącznych poprzez narzędzia, elektronarzędzia oraz produkty chemiczno-techniczne.

    Konferencja prasowa z okazji otwarcia siedziby w Polsce

  • Pierwsza siedziba Würth w Polsce

    Siedziba firmy, a zarazem salon sprzedaży, znajdowała się przy ulicy Wolskiej w Warszawie.

    Już wtedy, w ofercie można było znaleźć „ówczesny hit w branży” śruby samowkręcające się, które mogły przebić blachę o grubości 18 mm bez wstępnego wiercenia. Prowadzona była sprzedaż hurtowa oraz zaopatrzenie zakładów. Rok po rozpoczęciu działalności zorganizowane zostały po raz pierwszy targi dla klientów chcących poznać ofertę pod hasłem „Otwarte drzwi”, które są do tej pory znakiem rozpoznawczym naszej firmy.

    Wurth Polska ul. Wolska 153 Warszawa - wejście od ul. Jana Kazimierza

  • Rok 1992
  • Würth Polska pierwszy raz pojawia się na targach motoryzacyjnych

    Rok 1992 to czas szybkiego rozwoju. 22 zatrudnionych osób, w tym 12 przedstawicieli handlowych w terenie i trzykrotnie wyższe obroty w stosunku do ubiegłego roku.

    Potwierdzeniem dalszego rozwoju był udział w targach motoryzacyjnych zorganizowanych w Poznaniu. Podczas wydarzenia został zaprezentowany asortyment dedykowany branży motoryzacyjnej oraz pokaz antykorozyjnego zabezpieczania samochodów przy użyciu produktów Würth.

    Wurth Polska - targi motoryzacyjne w poznaniu

  • Rok 1994
  • Wizyta Prof. Reinholda Würtha w Polsce

    1 stycznia 1994 roku prof. Reihold Würth odchodzi na emeryturę z czynnej pracy i zasiada w Komitecie Doradczym Grupy Würth. W tym roku odwiedza też nasz kraj i Szkołę Główną Handlową, na której gości jako wykładowca.

    Wurth Polska - Wizyta Prof. Reinholda Würtha w Polsce

  • Rok 1995
  • 5 lat na polskim rynku

    1995 to szczególny rok dla historii firmy, bowiem wtedy Grupa Würth świętuje 50 lat obecności na rynku, natomiast polska filia obchodzi 5-lecie istnienia.

    W tym czasie z firmy zatrudniającej zaledwie 6 osób Würth Polska przekształciła się w średniej wielkości przedsiębiorstwo z 80 pracownikami. Przedstawiciela handlowego oferującego produkty marki Würth znaleźć można było w takich miastach, jak: Poznań, Gdańsk, Katowice, Lublin, Łódź czy Białystok.

    Wurth Metal - założenie drugiej firmy w Polsce

  • Jesteśmy na międzynarodowych targach motoryzacji

    Wraz z rosnącą ofertą produktową marka Würth jest stałym bywalcem na targach branżowych.

    Stoisko z asortymentem i materiałami informacyjnymi znalazło się również na międzynarodowych targach motoryzacji ’95. Na uczestników czekały światowe nowości, literatura fachowa i dużo wiedzy merytorycznej. Popularnością cieszył się wprowadzony wówczas do oferty TIME SERT, czyli system do naprawy gwintów.

    Wurth Polska 1994 rok - międzynarodowe targi motoryzacji

  • 6 punktów informacyjnych na terenie kraju

    Zanim powstała sieć sklepów stacjonarnych, w kilku miastach w Polsce funkcjonowały punkty informacyjne, które pełniły rolę regionalnych biur obsługi klienta.

    Bydgoszcz to miasto, w którym znalazł się punkt informacyjny Würth Polska otwarty pod koniec roku. Tym samym był to już 6 taki punkt otwarty na terenie kraju, po Warszawie, Poznaniu, Siemianowicach Śląskich, Przemyślu i Gdańsku.

    Punkty informacyjne w Polsce

  • Rok 1996
  • 100 Przedstawicieli Handlowych

    W ciągu 6 lat od startu działalności liczba przedstawicieli handlowych wrosła z 2 do aż 100 osób.

    Od samego początku działalności w planach było zatrudnienie od 200 do 300 osób.

    Wurth Polska zatrudnia już 100 przedstawicieli handlowych

  • Dni otwarte dla klientów

    Cyklicznie spotkania dla klientów cieszyły się niesłabnącą popularnością. Był to dobry moment do przedstawienia nowości w ofercie oraz zaciekawienia klientów innowacyjnymi rozwiązaniami. Poza wyjątkową atmosferą, na uczestników wydarzenia czekały nagrody oraz atrakcyjne promocje.

    Wurth Polska 1996 rok - dni otwarte

  • Rok 1998
  • Pierwszy system ORSY

    ORSY oznacza „porządek i system”, czyli przemyślane systemy magazynowania, przechowywania i dozowania. Wprowadzenie systemu ORSY oznaczało wzbogacenie oferty o wyjątkowe rozwiązania dedykowane wielu branżom.

    Wurth Polska -Pierwszy system ORSY

  • Nowa siedziba firmy

    Minęło zaledwie 8 lat od otwarcia firmy w Polsce, a już prosperuje ona jako średnie przedsiębiorstwo ze sporym działem sprzedaży i siecią punktów informacyjnych w całym kraju. Dlatego nadszedł czas na zmianę adresu siedziby głównej z ul. Wolskiej na ulicę Płochocińską 33 w Warszawie.

    Nowa siedziba firmy w Polsce

  • Otwarcie nowego magazynu w siedzibie firmy

    Nowa siedziba oznacza również nowy i nowoczesny magazyn.

    Stały rozwój firmy sprawił, że w przeciągu 10 lat był dwukrotnie powiększany by sprostać wyzwaniom logistycznym jakie czekały przedsiębiorstwo w kolejnych latach.

    Otwarcie nowego magazynu

  • Połączenie Würth Polska + Würth Metal

    W roku 1995 w Katowicach założona zostaje kolejna firma pod nazwą Würth Metal.

    Podczas gdy firma Würth Polska skupiała się głównie na obsłudze klientów związanych z branżą motoryzacyjną, Würth Metal miał być to odpowiedzią na stale rosnące potrzeby branży przemysłowej. 3 lata później następuje połączenie obu przedsiębiorstw.

    Wurth Polska -Pierwszy system ORSY

  • Rok 2000
  • Cykl dni otwartych dla klientów z warsztatami praktycznymi.

    Würth Polska startuje ze szkoleniami technicznym dla swoich klientów.

    Oprócz poznania praktycznych zastosowań produktów firmy, uczestnicy mogą otrzymać certyfikaty potwierdzające odbycie szkoleń, a przede wszystkim wzbogacić swoją wiedzę z zakresu zastosowań rozwiązań, które oferuje Würth.

    Wurth Polska 2000 rok - dni otwarte z warsztatami dla klientów

  • Rok 2002
  • 20 000 kupujących klientów

    Firma staje się coraz bardziej znana na polskim rynku.

    Klienci doceniają jakość naszych produktów a dzięki fachowemu doradztwu technicznemu naszych przedstawicieli handlowych w roku 2002 przekraczamy liczbę 20 000 aktywnych klientów, którzy dokonali w tym roku zakupów.

    20 000 kupujących klientów

  • Rok 2005
  • Przekroczyliśmy 100 mln złotych sprzedaży

    Od 15 lat nie zwalniamy tempa.

    Rosnąca liczba przedstawicieli handlowych oraz podział pracowników na specjalizacje według branż pozwoliły firmie sprostać stale rosnącym wymaganiom klientów. Już nie wystarczyła wyłącznie wiedza o produkcie, nasi pracownicy pełnili funkcję doradców, którzy proponowali optymalne rozwiązania i produkty dopasowane do potrzeb.

    Przekroczyliśmy 100 mln sprzedaży

  • Wprowadzenie dostaw bezpośrednich z Centrali w Niemczech

    Rosnąca liczba zamówień od klientów oraz stale powiększający się asortyment spowodował, że nieodłącznym elementem rozwoju firmy w Polsce stały się dostawy bezpośrednio z magazynu centralnego w Niemczech.

    Ta z pozoru niewielka zmiana sprawiła, że skrócił się czas oczekiwania na przesyłki. Dzięki temu możliwa była obsługa większej liczby klientów przy jednoczesnym zachowaniu szybkiego czasu realizacji zamówienia.

    Wurth Polska wprowadza dostawy bezpośrednie

  • Rok 2006
  • Pierwszy sklep stacjonarny

    Pierwszy sklep Würth Polska, pełniący również funkcję centrum szkoleniowego został otwarty w 2006 roku w Warszawie.

    Wcześniej sprzedaż była prowadzona wyłącznie przez przedstawicieli handlowych. Od tego momentu sieć sukcesywnie zwiększała swoją obecność na polskim rynku. W imprezie otwarcia punktu handlowego wzięło udział nie tylko wielu klientów ale również przedstawiciele prasy branżowej.

    Wurth Polska pierwszy sklep stacjonanry

  • Oficjalny Sponsor Tour de Pologne

    Zaangażowanie firmy w ten największy w Polsce i jeden z najbardziej prestiżowych na świecie wyścigów kolarskich, jest potwierdzeniem wieloletniej tradycji promocji i sponsoringu sportu.

    Zasady doboru sponsorskiego były bardzo surowe i jedynie firmy stabilne, o ugruntowanej pozycji na rynku, cieszące się powszechnym zaufaniem, mogły ubiegać się o status sponsora Wyścigu.

    Oficjalny Sponsor Tour de Pologne

  • Rok 2010
  • Podwójny jubileusz w Grupie Würth

    Podwójny jubileusz w Grupie Würth. Prof. Reinhold Würth obchodzi 75. urodziny, obchody których połączone są z 65-leciem istnienia firmy. Zostaje zaprojektowane nowe, czwarte już w historii logo.

    W Polsce mamy aż trzy okazje do świętowania, mija bowiem 20 lat istnienia Würth na naszym rynku.

    Wurth Polska pierwszy sklep stacjonanry

  • Rok 2012
  • Wdrożenie systemu SAP

    Duże przedsiębiorstwo potrzebuje znacznie większej uwagi. Pojawia się wiele nowych procesów a obecne muszą zostać usprawnione.

    Rok 2012 to wielkie zmiany systemowe w całej Grupie Wurth. Polska jako jeden z pierwszych krajów podejmuje szybką decyzję o wdrożeniu systemu SAP. Dzięki tej decyzji mogliśmy jako jeden z pierwszych krajów czerpać korzyści z cyfrowej transformacji przedsiębiorstwa.

    Wdrożenie systemu SAP

  • Rok 2013
  • Nowa strategia firmy "Würth 2.0"

    Pomimo nieustannych wzrostów, wciąż widzimy duży potencjał rynku.

    Wiemy, że dotychczasowe metody już nie wystarczają, by uzyskiwać przewagi konkurencyjne. W roku 2013 podczas konferencji firmowej ogłoszona zostaje nowa strategia firmy, która stawia na rozwój produktów i serwisów.

    Nowa strategia firmy Würth 2.0

  • Uruchomienie sklepu internetowego

    Transformacja cyfrowa to nie tylko zmiana systemów wewnętrznych firmy.

    Stawiając na rozwój chcieliśmy dać naszym klientom łatwy sposób składania zamówień. Nie udałoby się to bez uruchomienia sklepu internetowego. Ta zaawansowana platforma sprzedaży B2B daje szerokie możliwości dla klientów, którzy potrzebują rozwiązań skrojonych na miarę XXI wieku.

    Uruchomienie sklepu internetowego

  • Rok 2015
  • Nowa siedziba firmy

    Dynamiczny rozwój wymaga odpowiedniej infrastruktury i zaplecza magazynowego, stąd decyzja o nowej siedzibie firmy.

    Od tej pory centrala Würth Polska mieści się przy ul. Posag 7 Panien 1, w dzielnicy Ursus w Warszawie, na terenie nowo wybudowanego kompleksu biurowego. W nowej lokalizacji firma dysponuje nowoczesnym centrum logistycznym o powierzchni niemal 5000m kw., które zapewnia większą przepustowość i tym samym szybszą realizację większej liczby zamówień.

    25 lat Polsce

  • Obchody 25-lecia firmy w Polsce

    25 lat działalności na polskim rynku świętowane było hucznie. Zorganizowana 2 października gala jubileuszowa odbyła się w nowej siedzibie firmy, w hali magazynowej.

    Obchody były okazją do podsumowania dotychczasowych osiągnięć oraz podziękowania pracownikom za ostatnie lata pracy. – Naszą siłą są ludzie – to dzięki ich lojalności i zaangażowaniu możemy w tym roku z radością i w atmosferze wspólnego sukcesu świętować 25 lat istnienia na polskim rynku – mówili dyrektorzy generalni Würth Polska

    25 lat Polsce

  • Cyfrowa transformacja i uruchomienie nowej aplikacji Speedy Touch dla działu sprzedaży

    Coraz większa liczba klientów sprawiła, a tym samym ich zamówień wymagała nowych wdrożeń i rozwiązań technologicznych.

    Dlatego też wszyscy przedstawiciele handlowi zostali wyposażeni w mobilny system Speedy Touch na urządzeniach iPad, co w znaczącym stopniu ułatwiło bieżącą obsługę klientów.

    25 lat Polsce

  • Rok 2016
  • Przekroczyliśmy 200 mln złotych sprzedaży

    W zeszłym roku obchodziliśmy jubileusz 25-lecia a końcówka roku 2016 to kolejny powód do świętowania.

    Firma przekroczyła 200 mln złotych sprzedaży. Ten wynik nie byłby możliwy gdyby nie cyfrowa transformacja przedsiębiorstwa oraz konsekwentna realizacja nowej strategii.

    Przekroczyliśmy 200 mln sprzedaży

  • Rok 2017
  • Ponad 100 000 produktów dostępnych w ofercie

    Od 75 lat grupa Würth powiększa swoje portfolio produktowe, tak by każdy klient znalazł to, czego potrzebuje do rozwoju swojego biznesu.

    Nasza oferta to ponad 100 000 produktów. Znajdują się w niej zarówno narzędzia ręczne, elektronarzędzia, chemia techniczna, odzież BHP, jak i cała gama różnego rodzaju elementów złącznych i wiele innych produktów niezbędnych w codziennej pracy każdego specjalisty.

    Ponad 100 000 produktów dostępne w ofercie

  • Start aplikacji mobilnej dla klientów

    Cyfrowa transformacja firmy cały czas trwa. Świat rozwija się coraz dynamiczniej, a nasza firma chce aby każdy klient mógł składać zamówienia w dowolnej dla niego formie.

    Mobilna aplikacja Würth pozwala na dostęp do 100 000 produktów z dowolnego miejsca i w dogodnym dla każdego momencie.

    Uruchomiona zostaje plikacja mobilna dla klientów

  • Rok 2018
  • Otwieramy 30 sklep stacjonarny

    Pierwszy sklep w Toruniu to zarazem 30 placówka firmowa Würth Polska na terenie kraju.

    Rozwój sklepów specjalistycznych ma na celu zapewnienie klientom odpowiedniego komfortu zakupów i bliskości ich miejsca pracy.

    Otwieramy 30 sklep stacjonarny w Toruniu

  • Wyjątkowe wyróżnienie dla Zarządu Würth Polska

    Podczas Kongresu Koncernu Zarząd naszej firmy został uhonorowany za wieloletni wkład i zaangażowanie w rozwój Grupy Würth. W ramach podziękowania za umiejętności i zaangażowanie Dyrektorzy Generalni: Dariusz Janicki i Jarosław Nowitzki otrzymali certyfikaty wraz ze złotą przypinką z diamentem.

    Wyjątkowe wyróżnienie dla Zarządu Würth Polsk

  • Największy sklep Würth w Polsce

    Sieć sklepów stacjonarnych firmy Würth Polska wciąż rośnie.

    Najnowszy sklep, otwarty przy ul. Puławskiej w Warszawie, pobił rekord powierzchni, przekraczając 300 mkw. Rozwojowi firmy przyświeca hasło „Blisko. Bliżej. Würth!”. Dlatego oprócz zaangażowania w sprzedaż internetową, firma inwestuje w rozwój miejsc, w których można zapoznać się z jej ofertą i nabyć produkty Würth Polska.

    Największy sklep Wurth w Polsce - 300 metrów kwadratowych

  • Rok 2020
  • Powiększamy powierzchnię magazynową

    Nasza firma rośnie pod każdym względem i tak wraz z nadejściem nowego roku ruszamy z przygotowaniem dodatkowej powierzchni magazynowej wraz z przestrzenią szkoleniową.

    W efekcie całkowita przestrzeń, jaką będziemy zajmować w Diamond Business Park to ponad 11 000 mkw. Wiele kanałów sprzedaży wymaga od nas odpowiedniego zaplecza logistycznego, a dzięki nowej powierzchni magazynowej będziemy mogli utrzymać wysoki poziom obsługi naszych klientów i stale zwiększać efektywność.

    Powiększamy przestrzeń magazynową